Etkin Sosyal Medya Eğitimi Ertelendi

  • Yazının Tarihi: 12 Nisan 2022
  • Bu Yazıyı Sosyal Medyada Paylaş:
  • Googleda Paylaş
  • Twitterda Paylaş
  • Facebookta Paylaş

Girişimci gençlerin ve Sivil Toplum Örgütlerinin, sosyal medya hesaplarını, Etkin ve doğru kullanımı için günümüzün olmazsa olmazı olan Sosyal Medya Eğitim Programı Düzenledik

Program: Hocamızın Rahatsızlığı nedeni ile ileri bir tarihe ertelenmiştir. Eğitim Programı yeni tarihi henüz belirlenmemiştir. Yeni tarih belirlenince duyurusu web sitemiz üzerinden tekrar yayınlanacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

I. Kura Katılan Kişilere Katılımcı Sertifikası

II. Kura Katılanlara Sosyal Medya Uzmanlık Sertifikası verilecektir.

Katılımcılara Sosyal Medya Eğitim Sertifikası verilecektir.

Katılımcı sayısı sınırlıdır. Kayıt sırasına göre eğitime alınacaktır.

Eğitim Ücretsizdir.

Sosyal Medyanın Eğitimin Önemi

Yıllar geçtikçe insanlığın aktif olarak kullandığı önemli internet araçları arasında yer alan sosyal medya uygulamaları birçok kitle tarafından olumsuz örnekler dikkate alınarak günümüzde de önyargıyla yaklaşılan bir kavram olarak ilk sıralarda yerini almaktadır.  Ancak son yıllarda dünyada yaşanan gelişmeler sosyal medya alanında da bu ön yargıları kıracak gelişmelere sahne olmaktadır. Özellikle pandemi süreci, iş insanlarından çalışanlara, eğitimcilerden öğrencilere kadar tüm sektörler tarafından aktif olarak kullanılan sosyal medyanın kullanım oranlarını kat kat artırmış ve kullanım amaçlarında da ciddi değişikliklere yol açmıştır.  Sosyal medyanın özellikle ekonomik katkılarını birebir hisseden insanoğlu sosyal medya kullanımı ile ilgili önyargılarından hızlıca kurtulmaktadır.  

Günümüzün küresel ticaret hayatında dijital dünyanın sunduğu avantajlardan faydalanmak her ölçekten ticari işletme için ne denli büyük önem arz ediyorsa, ürün ve marka tanımı için sosyal medyanın etkin bir biçimde kullanımı da paralel derecede önemlidir. Ürün ve marka tanımı sosyal medyadan ayrılmaz bir bütün haline gelirken, söz konusu verimlilik olduğunda bu olguların her ikisi de aslında birbirine bağımlıdır.

Akıllıca tasarlanan, tamamen organik, müşteri memnuniyetini esas alan bir sosyal medya stratejisinin SEO açısından önemindense bilhassa son Google güncellemesinin ardından bahsetmeye dahi gerek yok. Doğru şekilde yapılandırılmış bir sosyal medya stratejisi gerek firmanın tanınırlığının artması ve marka değerinin yükselmesi gerekse de satışı yapılmak istenen ürün veya ürünlerin lansmanının istenen ilgiyi görmesi açısından göz ardı edilemeyecek öneme sahiptir. Sosyal medya üzerinden etkileşime geçilen müşteri kesimi firma için gerçek zamanlı olarak müşterilerin ürünlere olan ilgisini ölçme imkanı sunduğu gibi, aynı zamanda çoğu işletmenin çeşitli anketler için para harcayarak edinmeye çalıştığı geribildirimlere ücretsiz olarak erişim sağlama olanağı sağlar. Sosyal medya üzerinden etkileşim kurulan müşteriler firmanın ürünleri hakkındaki düşüncelerini; kimi zaman yorum yazarak kimi zaman paylaşımlara iştirak ederek kimi zamansa sadece ürünlerle ilgili linkleri beğenerek ifade eder. Sosyal medya üzerinden elde edilen ve tamamen ücretsiz olan bu bilgi, “doğru şekilde değerlendirmesini bilen” firmalar için çok önemli bir avantajdır.

Bir Yorum Yazın